Monday, January 3, 2011

6 kg dalam masa 2 bulan..

haha.. msa aku wt status ni adakah aku yakin aku mmpu utk trunkan 6kg? adeh! mampukah aku.. jeng3.. tolong support aku.. bulan 3 bakal mnjelma =)

ari ni dah stat xmakan nasi.. tp ntah smpai ble dapat bertahan.. huu~
bersemngat dah ni.. nk2 aku ad wt prtndingan ngn rumate aku nk trunkan berat badan n bulan 3 nnti kitaorang akan tgk hsilnya.. mari rumate aku ye kte nk trunkan 10 kg.. dan dok auu oor..
p gtu ah, aku nk menang prtndingan ni.. aku nk KURUS!! uwaaa.. :'(.. share lar sket petua ngn aku..emm tp klu korang bg je petua aku xikut xdok gne jgk kan.. klu gtu aku kne BERSEMANGAT.. weh kawan2 tlong ar support aku.. aku rasa stat esok aku nk kne diet btol2 arr.. esok dh 4hb.. dan dok oor.. 6kg.

nk2 nnti kita nk jmpa Mr. H tercayang.. nk bg suprise kat dia.. ptg td prjanjian dah ditetapkan.. aku kurus dia aku nk body mcm fahrin ahmad.. haha.. dekpon sngguh dok saboh waseaan laki pong diet doh..alu gemuk xpe, ni papan doh... yak jalang ngn aku pe donut ngn kuih apam oor..

ye kate maintain kan je lar.. tp aku wase dok syok arr.. kkg nk nikoh nk paka bju pngantin comey gok.. nk mcm rozita che wan.. melecun! ;)

tahun ni jgk aku nk jmpa ngn bakal mak men.. kene ar maintainkan berat kan.. huhu..

so, azam aku Tahun Baru ni.. 6kg 2 bulan.. mampukan???? support~~~

No comments: